Tuesday, July 15, 2008

The Shameful Post

So Munqy tagged me and I must admit the main thought running thru my mind while reading his list was that mine is going to be shorter.... ugh..... it's gym class all over again...*ahm*. So here's the deal, on those categories where my knowledge of the field is equivalent to my proficiency in the accursed Frozen Wastelandeese tongue I've left them empty because really I have no clue. On the other categories I picked the most recent work that caught my attention, so call it my 'current favorite'.

14 comments:

Pax Machina said...

what a shame i had a feeling you'd fill the directors category with tim burton.....you seem to fit the bill :/.................................but for singer jackson ehm or bolton ?!? either way no comment.

madwomaninatic said...

oh, dear... this is a bit sad... sorry to say!

Feshfesh said...

Pax,
Wow.. Tim Burton...hmm.. nah I wouldn't say I sunk that low :D And for the singer, of course Jackson man?! Where's your passion for The King of Pop?

Attic,
Hehehehehe.. hence the title :D

DailyAntics said...

The Kite Runner is a great book, and yes I agree, Homer does count as an actor :)

Feshfesh said...

Mesh kedda?! I loved the book!!! And I just got his second book (a thousand splendid suns) and can't wait to read man!

Oh and Homer for president man! :D

DailyAntics said...

the new book is good too. Yay! for cultured Fesh ;)

Feshfesh said...

Yay! And now that that's off my list there remains one thing. Pee in Munqy's pool.

Jade said...

I LOVE YOU MICHAAAAAAEL!!!!!!!!
AAAAAAAAH

*Jade Flashes & runs for the stage

DailyAntics said...

Yay!

Feshfesh said...

Antics,
hmmmm... are you yaying Jade's glorious boobs
*Fesh gives a nodding approval to Jade
or me peeing in Munqy's pool?

*ahm* that's a question I thought I'd never ask to anyone....

DailyAntics said...

Both!

Well originally it was your peeing in the munqy pool, but hey whatever, am sure J's boobs are something to yay about :D

Feshfesh said...

mmmmmmmmm.... glorious boobies.....

*Fesh drifts into a daydream where he's a pizza delivery boy...

Embee said...

Thousand Splendid Suns was quite an awesome read. I enjoyed more than the Kite Runner I have to say. Enjoy reading..

Feshfesh said...

Ouuuuuuuu... then this one shall be on my vacation reading list!